hello täältä ihanasta perjantai illasta. Täällä kirjottelee Lola. Nyt mä ajattelin tehdä sen arostelun mun hiustuotteista joita käytän.Tässä on nyt n.5% mun kaikista shamppoista ja hoitoaineista+hoitosuihkeet ja hiusnaamiot.


 Cutrin Repairism-shampoo ja hoitoaine

Tää tuote on tarkoitettu kemiallisesti käsitetyille hiuksille.Mä käytän tätä ainetta aina ku oon käyttäny kaiken laisia "aineita" mun hiuksille (hiuslakkaa,muotovaahtoa,hiusgeeliä jne.) Tää tuote tekee hiuksita pehmeän tuntuiset.Tää tuote ei oo kuitenkaan ihan mun tuote.Muutaman pesun jälkeen mun hiukset alko tuntuu pikkasen kuivilta.Mut tuote kyl tuntuu niin sanotusti korjaavan varsinki kemiallisesti käsiteltyjä hiuksia.Hiuksista tulee raikkaan näköset.Varsinki shampoo on hyvä.Hinnasta en tiedä,koska ostin tän tuotteen alennusmyynnistä.

 
Aussie Miracle Moist-Shampoo ja hoitoaine 

Tätä oon halunnu jo kauan aikaa kokeilla,mut sen hinta on ollu musta melko kallis. Kuitenki kesällä Amterdamissa sitte löysin näitä tuotteita puolet halvemalla niin olihan sitte pakko ostaa! Shampoo on ihanan tuoksusta ja tosi riittoisaa.Tuote teki hiuksista pehmeät,kiiltävät ja helposti käsiteltävät. Tyhmää oli kuitenki se,että shampoo pullo on isompi ku hoitoaine pullo,koska mulla menee paljo enemmän hoitoainetta ku shampoota.Tuote on tosi hyvä.Hinta saattaa olla kuitenki aika kova,mutta se on sen arvoista! :)




XZ vanilla-hoitosuihke

Korjaava ja vahvistava hoitosuihke.Tuoksu on aivan ihana,tuote tekee hiuksista tosi kiiltävät ja helposti käsiteltävät. Tää tuote ei kuitenkaan anna tuuheutta niinku luvattiin.Tää hoitosuihke on ihan ok,semmonen perus ei mitenkään erikoinen.Suosittelen tätä kiiltoa haluaville ja ihanasta tuoksusta pitäville :)

-Lola

Jos ootte ite käyttäny näitä tuotteita,niin kommentoikaa oma kokemuksenne,tai sitte kommentoikaa muuten vaan :)